lindae12.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 3 november 2014

Av Linda - 3 november 2014 18:13

hahahahahah herreguuud vad jag är dålig på att blogga. 

Kollade igenom min blogg och såg bilderna jag har lagt upp. Viisst, det är pinsamma bilder, man jag vill ändå spara dem   


jag bloggar inte så mycket nu för tiden, förut försökte jag väl bli nya Nellie B eller nåt, hahahha jag vet inte. Men när jag väl bloggar, hittar ni mig på erikssonlinda.blogg.se


Jag har ju hittat lite tags osånt som jag kan göra på bloggen ;))) MEEEEEN jag fyller 13 om 18 dagar så det är braaaaa

Ville bara uppdatera lite hääär så ni vet att jag inte har glömt er som läser. Men jag kan ju lika gärna säga God Jul och Gott Nytt År, ifall vi inte hörs nån gång innan dess! Heerrrååååå♥♥♥♥   oooh såå ser jag ut nu :)   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag heter Linda bor i Stockholm, älskar One Direction och min kanin Edgar! Jag gillar wassabiproductions också �� Just det! Jag gillar att måla mina naglar..så jag kanske kommer lägga upp några bilder när jag har

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

One Direction

Fiiiiin

Fin♥

Random xD

Patrick! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards