lindae12.bloggplatsen.se

Alla inlägg under juli 2013

Av Linda - 17 juli 2013 18:58

Jag hittade min GORILLA-MASK som jag har haft JÄTTELÄNGE! Tycker ni att den e fiin? :)  

Den e jättevarm, så jag orkade inte ha den så länge :P

 




Alla bilder på mig blir så hiiimla fula!! Men jaja, jag är jätteglad så jag bryr mig inte..


Och imorron ska jag, Mamma och Pappa åka till Tallinn (Elr nåt sånt xD) Så det kommer bli kul   



Men det va allt just nu, men jag kommer kanske göra ett inlägg när jag kommer hem :)  Och jag kanske inte kommer att lägga upp så mkt bilder på när jag har målat naglarna för jag gör inte det så ofta längre    Men när jag har gjort det ska jag nog göra det =) Men heeejddååååå sååå hööörrsss viiiii tyyypp. Och kommentera gärna vad ni tyckte om min gorilla-mask xD

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag heter Linda bor i Stockholm, älskar One Direction och min kanin Edgar! Jag gillar wassabiproductions också �� Just det! Jag gillar att måla mina naglar..så jag kanske kommer lägga upp några bilder när jag har

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

One Direction

Fiiiiin

Fin♥

Random xD

Patrick! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards