lindae12.bloggplatsen.se

Alla inlägg under november 2013

Av Linda - 10 november 2013 16:51

Jag har nog tröttnat på bloggplatsen.. men jag kommer nog byta till blogg.se istället. Om jag glr det kommer jag skriva vad min nya blogg heter i ett inlägg såklart! ;)



Ville bara säga det!♥


xoxo, Linda♥

Av Linda - 10 november 2013 16:33

Som ni kanske vet är det Fars-dag idag!♥ Jag gav pappa ett litet kort o han blev jätteglaaad    Just nu är min storebror och hans brorson här.. o det är ju trevligt XD Jag är typ pappas ''butler'' ikväll, så här kommer några bilder på hur jag ser ut.. Oj, juste mobba mig inte XD 

       



Såå jaa...ville bara göra ett litet snabbt inlägg bara o berätta   

 

Heeerråå!! ^^

 

 

  // Linda♥

Av Linda - 8 november 2013 23:02

Haallå, Äntligen är det FREDAAG! Ååå vad jag har längtat! Har haft typ 3-4 prov den här veckan känns det som...


Just nu sitter jag vid datorn och skypar med min min klasskompis Amanda, Hahahah jag typ sjöngt för henne sen fick jag reda på att hennes mamma också hörde      Jaja    Kan inte göra nåt åt det nu iaf.


Jag har inga planer alls inför helgen, jag ska väl typ sitta hemma vid datorn elr nåt.. Ska ladda ner appen på mobilen så att jag inte behöver logga in på datorn varje gång (ansträngande   )


Hursomhelst, så bjuuder jag på nåra randoom bilder som jag tagit ikväll, Hoppas ni gillar dom!   


       


Gonatt! Jäättetrött är ja nu..  tjarå   



 //Linda



Presentation


Välkommen till min blogg! Jag heter Linda bor i Stockholm, älskar One Direction och min kanin Edgar! Jag gillar wassabiproductions också �� Just det! Jag gillar att måla mina naglar..så jag kanske kommer lägga upp några bilder när jag har

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

One Direction

Fiiiiin

Fin♥

Random xD

Patrick! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards